23 Ağustos 2007 Perşembe

Aaa bu cip kimin yaa!

BEBEK'TE BİR BALIKÇIDA YEMEK YİYEN Tuba Ünsal, BAŞKA BİR MÜŞTERİNİN ARACINA BİNEREK EVİNE DOĞRU YOL ALDI.

Bebek'te bir balıkçıda yemek yiyen Tuba Ünsal, kamera şakalarında rastlanabilecek ilginç bir olay yaşadı. Bir süre önce arabasını değiştiren ve galeriden verilen test aracıyla mekana gelen Ünsal, çıkışta test aracının plakasını karıştırdığı için yanlışlıkla başka bir müşterinin aracına binerek evine doğru yol aldı. Bebek'ten İstinye'ye kadar giden Ünsal araçtan inip aracın plakasına baktığında unutkanlığının kurbanı olduğu anladı.

Ünsal olay hakkında şu açıklamayı yaptı: 'Mekandaki arkadaşların getirdiği araçla bana verilen araç aynı modeldi. İstinye'de arabadan inip plakaya bakınca şoke oldum. Kendimi oto hırsızı gibi hissetim ve tekrar arabaya atladığım gibi geri geldim. Beni oto hırsızı olarak düşünmelerinden çok korktum. İnanın şu an bile heyecandan ölüyorum.'

Hiç yorum yok: